Якщо у вас виникли якісь проблеми або питання пов'язані з нашим пристроєм, зверніться до Партнера Ecowater, у якого Ви здійснили покупку. Контактну інформацію Партнера Ecowater легко знайдете на вкладці Де купити
Перш ніж ви звернетеся до фахівця, можете використовувати наведені нижче основні поради.
Що зробити, перш ніж звернутися до сервісного центру?
Перш, ніж звернутися до сервісного центру, перевірте:
1. Чи протікає вода через пристрій?
Виберіть на екрані пом'якшувача розділ, що відображає поточний потік:
Відкрийте будь-який кран, розташований за пристроєм, і перевірте, чи покаже пристрій потік води.
2. Чи ввімкнено джерело живлення в розетку і чи є струм у мережі?
3. чи є сіль у резервуарі для розсолу і чи немає сольового осаду?
Щоб надіслати запит на обслуговування, ви також можете заповнити контактну форму. Потім ми передамо ваші дані найближчому Партнеру.
* = обов'язкові поля